26 Haziran 2015 Cuma

Tarih ve Güzelliğin İçinde Huzurlu Bir Tatil


“Assos’un Daha Çok Tanıtıma İhtiyacı Var”
Halil ÖNCÜ-ÇANAKKALE ( ASSOS )
 Assos Eden Garden Otel Genel Müdürü Hüseyin Softa, Assos turizmini değerlendirdi. Bodrum’da, Antalya’da ve Kuşadası’nda yıllarca turizm yaptığını ifade eden Softa, Assos’un çok farklı olduğunu ve turizm adına çok daha iyi değerlendirilebilecek bir turizm destinasyonu olduğunu söyledi ve bölgenin daha iyi tanıtılması gerektiğini dile getirdi.


Hüseyin Softa değerlendirmesinde şu görüşlere yer verdi: “ Assos’da Eden grubunun dört tane oteli var. İki tanesi butik çalışıyor, iki tanesi her şey dahil çalışıyor. Son derece güzel bir yerde turizm yapıyoruz. Otelimiz mükemmel. Bodrum’da, Antalya’da ve Kuşadası’nda yıllarca turizm yaptım. Kıyaslama şansım var. Burası son derece mükemmel bir ortam.


Assos’da tarihte var, doğal güzellik de var. Turistin isteyeceği her şey var burada. Burada eksik olan daha iyi bir tanıtım ve daha çok turiste hitap etme olayıdır. Bunun için bölgenin Charter seferlere ihtiyacı var. İyi bir tanıtım programı, tanıtım vakıfları olması gerekiyor.


Sanırım bunlarda eksiklikler var. Asssos’un turizm fuarlarında iyi tanıtılmaya ihtiyacı var. Devletin burayı da bir turizm yöresi olarak görmeye Assos’un çok ihtiyacı var. Ümit ediyorum ki Charter seferleri de burada başlar”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder